2012. december 2., vasárnap

...




Sziasztok!

Nem rég kitaláltam, hogy csinálni kéne egy livestreamet, hogy ha van esetleg érdeklődő. Hisz csak azt látjátok, hogy két Larry őrült hülyegyerek itt írogat, kevés szabadidővel, és rengeteg lelkesedéssel, de ennél többet nem...
Nos a valóság ez, összetévedtünk az interneten, egymásra találtunk, és barátok lettünk, ebből született a blog. Ám most, hogy útjaink elváltak - szerintem egyikünk sem tudja már, konkrétan miért, vagy ki hibájából-, de ebből következik, hogy a blognak VÉGE.
Nagyon sajnálom, hogy így alakult. Tényleg imádtam a titkos lovag szerepében tetszelegni, épp ahogy a biztató kommentjeiteket olvasgatni. :) Köszönöm, hogy eddig velünk voltatok!
Nem hiszek abban, hogy még valaha is lesz folytatása, bánom, hogy a történet nem teljesedhetett ki... Pedig sem ötletekben, sem kreativitásban nem volt hiány...

Szóval ismétlem, sajnálom, és remélem azért sikerült néhány jó percet szereznünk nektek... :)

Doraa


THE END

20 megjegyzés:

  1. Dóri ne csináljátok ezt kérlek szépen! Nem is a blog miatt mondom, de olyan jó barátok voltatok a legjobbak(!) ne legyen már ennyi. :(
    Mondanám, hogy sajnálom, mert tényleg nagyon sajnálom, de tudom, hogy nem rajtam múlik. Én minden nap néztem a blogot, hogy lesz -e vagy livestream vagy valami, mert én örültem volna neki, hisz tényleg csodásak vagytok mindketten. Együtt mondjuk ez veszélyes párosítás.:')
    Nem beleszólni akarok, vagy itt hisztizni nektek, de ne adjátok fel! Komolyan mondom! Amikor titeket megismertelek láttam be, hogy létezik az a fajta kapcsolat, amit igaz barátságnak hívnak. Egoista leszek, de; Könyörgöm ne tépjétek szét az álomképem!:(
    Olyan barátot akartam magam mellé, mint amilyenek ti vagytok/voltatok (bár én hiszem, hogy még vagytok!)... Annyira sajnálom.:| :'(
    Azért még remélem van remény nektek a blognak, mindennek ami volt! Bye: Bogicca :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tényleg nagyon sajnálom, mint már mondtam, de nem tudok mit csinálni. Ez most valahogy így jött össze...
      Azt, hogy én csodás lennék, eléggé kétlem, de valóban lehet, h veszélyes páros voltunk (5 hónapot azért csak lehúztunk egymás idegein... )xd
      Ha valamit bánok, akkor az az, ha Sanyi ez után a blog után már nem ír többet, mivel rohadt nagy tehetsége van, kreatív, és fejezetről fejezetre jobb lett... :)
      Hogy őszinte legyek, nekem is egy ilyen barátság volt az álomképem, és csak annyit tudok mondani, hogy tényleg létezik, és higgy te is tovább benne, ahogy én teszem... Az, hogy egy most véget ért szerintem csak kettőnk hülyeségének, és makacsságának az eredménye, semmi másé...
      Most annyi minden fut végig a fejemben, hogy mennyi mindent nem fogunk már megcsinálni, amit terveztünk...
      Sanyi jövő hétvégén jött volna fel, csináltunk volna livestreamet Milaval, és csiáltunk volna képet a hóban mezítláb sétálva, miközben fagyit eszünk... :)
      Ami azt illeti, én körülbelül ma délután láttam meghalni a remény utolsó szikráját...
      Az biztos, hogy ez a blog baromira fog hiányozni...

      Törlés
    2. Ami nekem feltűnt, hogy kurva szép 5 hónapot, már bocsánat a kifejezésért. :) Ne add még fel a kedvemért, kérlek szépen! Nem tudom mit tudnék tenni azon kívül, hogy keresztyén létemre imádkozom, de legalább a mai napot hagyd meg még rá, adj egy kiskaput, hogy minden újra rendben legyen. Könyörgöm! Annyira jó lenne, ha minden újra olyan szép lenne. Kérlek szépen! Csak a mai napot.:( Annyira fogom kérni, hogy minden rendbe jöjjön, mint még soha semmi mást. :)

      Törlés
    3. Igazad van, és én is szeretném, hogy minden rendben legyen, hogy ha ez az egész meg se történt volna... Köszönöm, hogy ennyire mellettünk állsz, de szerintem itt már a csoda se segítene... :/
      És én is így voltam vele, annyira szerettem volna, mint semmi mást, de igazából napok óta megy a cirkusz, és mára már beletörődtem, hisz nem tudok mást csinálni...
      (És akkor most remélem, hogy Sanyi ahogy kitörölt fbről, és kitörölt tumblr-ről, erre se lesz kíváncsi, és nem látja, amit ide írogattam a lelki világomról... xd)

      Törlés
    4. a lelki világokról ne beszéljünk szerintem. én megpróbáltam, de a dolog nem egy oldalú. nem csoda kell ide, hanem akarat, és kb. úgy vagyok vele, hogy tök mindegy, nem kell senki, csak a cicád akarok lenni. és nem hiszem, hogy írok, mivel nincs kinek, és sajnálom, hogy a blognak vége. meg azt is, hogy itt kell megbeszélni mindenki előtt. át kellett volna gondolni mindent... a közösségi oldalakról pedig annyit, hogy mivel szeretlek, és te nem vagy hajlandó mellettem lenni többet, így nem szeretném nézegetni a posztokat. ismerős a helyzet, és legutóbb is itt rontottam el. végszónak annyit, hogy örültem, boldog voltam, és köszönök mindent :)

      Törlés
    5. hogy ne lenne kinek írnod, és ki mondta, h itt beszéljük meg? xd és ha annyira a cicám akarsz lenni, és visszaírni nem vagy hajlandó, legalább a posztokat nézegethetnéd :D am. még mindig futsz, nem tudom hová xddddd és még egy végszó, és behalok :D de tényleg nagyon menő naponta örökké elbúcsúzni... xd

      Törlés
  2. Szerintem amíg csak szavakkal dobálóztok megoldható minden! Alszotok néhányat aztán rájöttök hogy az egyikőtöknek jobban hiányzik a másik, mint fordítva! 5 hónap bőven elég hogy maradandó emlékeket alkossatok. Remélem valamelyikőtök lesz annyira okos hogy nem a plüssmaclónak, hanem a másiknak fogja elmondani..hogy igen elbasztuk! Mert igen elbasztátok, egy olyan barátság amibe itt 10 sorokon beleolvashattunk annak nem lehet vége... összetűzések miatt, még ha most úgy is vagytok vele, hogy belefáradtatok. Olyan ez mint valami futóhomok, beleestetek kalimpálózva próbáltatok szabadulni belőle, de csak mélyebbre ássátok magatokat, aztán majd nyugton maradtok, és mégis sikerül kimászni. Szerintem megér még egy próbálkozást..ennél nagyobb veszteni valótok nincs. A blogot is sajnálom természetesen, de szerintem fontosabb hogy ezt helyre hozzátok most mint a blog! ÉS igen, most mindkettőtöket fejbe verném a lila esernyővel..hátha helyre rázódtok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából van lila esernyőm :DDD és rózsaszín is... xdddd és soha ezelőtt ennyire drámain még nem veszekettem senkivel :DDD

      Törlés
    2. az enyém már úgyis tropa, szívesen feláldozom a lelki nyugalmatokért! :D Ezen ne múljon! Mellesleg nem most kellene elkezdenetek a drámai veszekedősdit..mert jómagam kifogyott a drámai rátok hatni próbáló okosságokból íj késői órán...de majd holnap újrakezdem!

      Törlés
    3. xDDDD már eddig is rohadt drámaian veszekedtünk, de nyilvánosan még nem :D és hálám az okosságokért, melyekben oly bölcs igazságokat leltem fel, mik még a végzetben sincsenek... xd
      Am. tényleg köszi, de komolyan, és egyetértek veled, csak az nem ilyen egyszerű...... xd :)

      Törlés
    4. Igen tisztában vagyok vele, hogy ezek az összetűzések..jóna ezek a BAZI NAGY VESZEKEDÉSEK nem könnyen megoldhatóak...de nyilvánvalóan rajongtok a másikért...és ha én azt mondanám valakinek hogy utazzon miattam 4 órát egy buszon, ferde szemmel nézne rám és kinevetne..de te miután megtetted ezeket tényleg buszra ülsz..akár csak ő..szóval szerintem nem kérdéses a dolog, csak tisztáznotok kéne néhány elszabott információt :D..hmm végzet asszonya lettem..basszus! a bölcs igazságaimat hagyjuk inkább..csak valahogy kaparjátok össze egymást! mellesleg igazán nincsen mit.

      Törlés
    5. 4 óra volán, 1 óra bkv, 5 átszállás, hogy pontosak legyünk xdddd és azt hiszem, részemről nincs más hátra, mint hogy megígérem, hogy minden tőlem telhetőt megteszek... :)

      Törlés
    6. egyre jobban hangzik... mi vár rám te jó ég, ennyi erőből a túlsó országba is találhattak volna házat nagyanyámék..xD no de vissza a témához, igen nagyon örülnék ha megint szent lenne a béke, nem tudom melyikőtök a makacsabb, de a másiknak földöntúli erőre lesz szüksége! Tényleg szorítok..mert csak na! :)

      Törlés
    7. Igyekszem megfelelni az elvárásoknak... xddd Am. nagyon vicces, mert nem csak itt, blogon, hanem mindenütt máshol is totál kiakadt a környezetem... xd Mondtam nekik, h vége... A válasz az volt, hogy NEM xddddd
      És köszi még egyszer :)

      Törlés
    8. Én nem értem fázisba kerültem, aztán basszus nem tudok mit csinálniba... Aztán rájöttem hogy van egy szám amit helyettesíthet az ujjam! Legalább rád hatottam, aztán ha holnap elolvassa ő is talán némileg rá is. Kár lenne veszni hagyni...ha már hóban akartok fagyival sétálni! Micsoda ötlet! Mellesleg te vagy közelebb téged vernélek fejbe elöször..:D Szóval tényleg remélem holnapra kigyógyultok ebből a betegségből! Szóval további szép 35 a mai napból :D

      Törlés
    9. xddd igazából én már csak nevetek az egészen, és az ötlet innen jött... http://believemeyouneedme.blogspot.hu/2012/08/2-dij.html
      és fogalmam sincs, és neked is :)
      (mit meg nem tesztek a következő részért........ :P)

      Törlés
    10. A percet lemaradt...de kissé későre jár így foghatom erre :D remélem ő is értékelni fogja az igyekezeted...alinket holnap megnézem...mert kiégeti a telefon fénye a retinám a sötét szobába! Ha akarjátok még transzparenseken is tünrtetheteka békülés érdekébe!

      Törlés
    11. ne csinálj úgy, mintha én mondtam volna, hogy jó, ezt nem bírom tovább, szia xd most már én nevetek xd

      Törlés
    12. végül még is te mentél el xddd am. tök jó, akkor nevessünk mindketten, és ezt itt most fejezzük be. xdd

      Törlés
  3. Annyira vartam a folytatast.!! Annyira nagyon tetszett es folytatasert konyorog meg maga a tortenet is.!! Sajnalom h csak most keveredtem ide, de itt vagyok es ugy kell elaludnom, hogy egyszeruen NINCS befejezes. Mindhogyha megoltetek volna a tortenetet! Remenykedem hogy egyszer, talan, folytatjatok, baar fel ev kihagyas utan nem hiszem. Koszonom, hogy elolvashattam, resze lehettem. Csodalatos tortenet. Koszonom!

    VálaszTörlés