2012. október 9., kedd

4. Díj!




Köszönjük *Kyra*-nak a díjat, ezúttal úgy döntöttünk, együtt válaszolunk a
kérdésekre, így talán nem olyan holt unalmas, hogy egy sort se olvassatok
belőle. :)


1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)


11. dolog rólunk:

1. Őrültek vagyunk (D: meg vagyunk húzatva)
2. Éjjel-nappal beszélünk. (D: reggel Sanyi kelt, éjjel én küldöm el őt aludni...)
3. Kedvenc időtöltésünk 5 órát rohadni a buszon
4. Imádunk kifeküdni a szomszéd kertjébe a csillagos ég alá két paplannal fetrengeni
5. })i({ (S: Előző életünkben mindketten szivárványcsillámpillangók voltunk...)
6. Egyikünk sem kutya (D: tudtommal)
7. A Föld nevű bolygón lakunk (D: tudományos tények bizonyítják!)
8. A fagyi finom
9. Mindkettőnknek vagy egy-egy darab idegesítő húga
10. Egymást szekálni jó
11. Szeretjük az állatokat (D: Sanyiéknak van mini farmjuk. Én oda még egyszer be nem megyek... xd)

Kérdések:

1. Mióta blogolsz?
S: én két hónapja, Doraa régóta

2. Mi ösztönzött az írásra?
D: engem az élet, Sanyit én

3. Van, olyan titkod, amit még senkinek sem mondtál el? :P
D: Sanyinak hosszas gondolkodás után van (nem sokáig, ha rajtam múlik), nekem szerintem semmi fontos...

4. Énekes lennél inkább vagy színész?
S: mindketten inkább énekesek

5. Mentél már be úgy egy órára, hogy gőzöd sem volt, mit vesztek? :D
S: aha
D: ritkán megyek be úgy, hogy tudom... xd

6. Hány fanfictiont olvasol?
S: 1
D: sok xd

7. Milyen nyelveket tanulsz?
S: mindketten angolt, a németet csak tanítják

8. Ki a legfontosabb számodra?
S: nem tudom
D: a barátaim... :D

9. Ha lehetne a sztárvilágból haverod, kit választanál?
S: hú... (D: fogalma sincs...) legyen Louis
D: passz xd Alex Pettyfer

10. One Direction koncert vagy 1.000.000$? :D
S: 1.000.000$.
D: egyértelmű, hogy a pénz, abból amúgy is kitelik a koncert xd

11. Szoknya vagy short?
S: egyértelmű hogy a sort.
D: megnézném Sanyit szoknyában... xddd am. meg gondolom szoknya, mivel dagadt a lábam... xd


Továbbá se nagyon tudjuk kinek tovább küldeni, de örök hála.
(D: én azért küldeném a plüss macimnak.. igen tehetséges...)

9 megjegyzés:

  1. A válaszaitokon rendesen szakadtam, ti tényleg őrültek lehettek persze csak jó értelemben.

    várom a következő részt *.*

    Puszi: Kyra

    VálaszTörlés
  2. mi ösztönöz?
    "engem az élet, Sanyit én!"
    :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan úgy néz ki, hogy megfenyegettem, hogy ha nem hajlandó írni, akkor elrabolom, felzárom a padlásra, egész nap írnia kell, és csak paradicsomos-gombás halat adok neki enni, meg Justin Biebert kell hallgatnia egész nap. :DDD xddd

      Törlés
    2. és a vicces az, hogy nem nagyon ellenkezem :D

      Törlés
    3. Az írás, vagy a rablás ellen? :D

      Törlés
  3. Mikor lesz kövi?? Meghalok, nagyon kíváncsi vagyok *.* IMádom a blogot <3

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Gratula a díjhoz! Megérdemlitek nagyon. Jók a válaszok nagyon. Rész mikor lesz??? Addig is Sanyinak
    http://boobear-curly-oreo.tumblr.com/post/33950672693/cant-get-over-this
    Mit szólsz hozzá? Ezt nem hiszem el!!!!

    Dessler

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, köszönjük :) egy új részt már én is nagyon várok, ami azt illeti... :D

      én lennék a legboldogabb, ha igazi lenne... :)

      Törlés