2012. augusztus 24., péntek

2. Díj!


Köszönjük szépen a 2. díjunkat LittleMissMasterpiece-nek, hálásak vagyunk.






1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)



1. Magamról:

1. Imádom a joghurtot.
2. Koordinációs problémáim vannak, az egyensúlyérzékem vetekszik a nullával, és képes vagyok a saját lábamban megbotlani. 
3. Van két bátyám és egy húgom, nagyon szeretem őket.
4. Egyedülálló vagyok fél éve, ami jó ideig zavart.
5. Megveszem a karkötőkért, nagyon sok van.
6. Nincs kedvenc színem, vagy számom. Ezekben a kérdésekben döntésképtelen vagyok, és minden héten változna a véleményem, ezért mindet szeretem.
7. Véresen tudok rajongani, ebből nagyon sok gondom származik. 
8. Lady Gaga a példaképem.
9. Tudok rajzolni, de nagyon nem szeretek.
10. Az írás az új hobbim, amiért köszönet Doraa-nak! Bár személy szerint nagyon kezdőnek tartom magam.
11. Larry Stylinson a fél életem. Ha ők nem lennének, nagyon sok jó dolog nem történt volna meg velem, nem írnék, nem lennék itt, és úgy, ahogy. Sokat köszönhetek ennek az idióta mániámnak.



2. Kérdések:

1. Hogyan képzeled el a jövődet? 
Ez egy vicces kérdés. Sehogy. Ezen nem szoktam gondolkodni. A dolgok majd úgy alakulnak, ahogy alakítom őket. Persze, mindenkinek vannak álmai, vagy vágyai, de az enyéim többsége nem épp megvalósítható. Erre a kérdésre 5 év múlva térnék vissza. 
2. Miből meríted az ihletet az íráshoz?
Nem tudom. Nagyon sok hatás van, ami ér. Főleg Larry-ből merítem, ezért nem is próbálkoznék meg mást írni, még.
3. Mi a gyenge pontod?
Sorolhatnám... Nagyon érzékeny vagyok. Könnyen meg lehet bántani, és ezt az emberek elég jól kihasználják. Nincs túl nagy önbizalmam, viszont elég jó embernek tartom magam, igyekszem jószívű lenni.
4. Sétáltál már téli estén, mezítláb az utcán, fagyival a kezedben?
Ezt így konkrétan még nem próbáltam, de felveszem a bakancslistámra!
5. Milyen nevet adnál a lányodnak?
Ezen sem igazán gondolkodtam még, mivel nem lányt szeretnék, és az sem biztos, hogy lesz gyerekem. De a Bella név nagyon tetszik.
6. Mi a kedvenc ételed/italod?
Nem tartom számon. Mindenféle étel jöhet, kivétel a hal, gomba, paradicsom, tök és kapor. Viszont elég nyitott vagyok az új dolgokra. Italok közül pedig az alkoholon kívül mindent szeretek.
7. Mit tartasz fontosnak egy blogos történetben?
Főleg fiú-fiú történeteket olvasok. Lényeg, hogy a cím, leírás fogjon meg, vagy eleget tegyen az elvárásaimnak. Gyakorlatilag képes vagyok egy éjszakát átolvasni, ha valami nagyon érdekel. És igen, volt már rá példa...
8. Szabadidődben szoktál-e olvasni könyveket? Ha igen, ki a kedvenc íród?
Szoktam, de nincs kedvenc könyv íróm. 
9. Valami, amire büszke vagy.
Lehet, hogy egoistának, vagy nagyképűnek tűnök, de magamra vagyok büszke.
10. Három dolog, ami mindig nálad van a táskádban.
- Egy dezodor, kizárólag csúnya emberek elleni védekezésre.
- A pénztárcám.
- A tolltartóm, ami egyben egy túlélő csomag.
11. Valami, amit mindenképp meg szeretnél tenni az életben.
A mai naptól szeretnék egy téli estén, mezítláb az utcán, fagyival a kezemben sétálni.

Mivel egyáltalán nem olvasok blogokat, mióta a kedvenc blog íróm abbahagyta az írást, nem tudom tovább küldeni senkinek, sajnálom.

Sanyii.

10 megjegyzés:

  1. Pontosabban Larry nélkül nem írnál, nem lennél itt, nem szöktél volna fel Pestre, lenne pénzed, és a hugod nem lenne meggyőződve arról, hogy a koszorúslányod leszek, ha már a feleséged nem...... xdxdxd

    VálaszTörlés
  2. Hmm.:D
    Az utolsó válasszal egyet értek...
    Egyik azon cselekményeknek amelyekről nem tudod mennyire jó is, de ha megtapasztalod rájössz hogy nélküle nem tudtad volna leélni az életed. Ez így igaz.:D
    Én próbáltam. Sok sikert hozzá ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínűleg leírhatatlan élmény lesz :D majd kiderül, köszi

      Törlés
    2. Amúgy tényleg nem rossz ötlet... Nekem a télen fagyi az alap, meg mentem már a hóban mezítláb (mondjuk akkor késsel üldöztek...), de együtt is mindenképp ki kell próbálni xd Ez kb. olyan mint a paplan alatt feküdni a szomszéd kertjében csillagokat nézve... xdxd

      Törlés
    3. figyelj, télen találkozunk, és összehozzuk xd

      Törlés
    4. Én pedig követelemem a fényképes bizonyítékot! :D

      Törlés